piątek, 4 grudnia 2015

Inspiracje świąteczne #Christmas

Hejj!!



W końcu weekend! Nie wiem czy Wy też tak wyczekujecie na wolny dzień jak ja... Naprawdę w ciągu tygodnia nie mam na nic siły. Tylko szkoła i nauka, choć i tak mam wrażenie, że nic nie robię. A czasu wciąż mi brakuje. Nawet jeśli mam chwilę, to ciężko jest mi cokolwiek pożytecznego zrobić.

Czas naprawdę tak szybko mija... Już za dwa tygodnie Boże Narodzenie. Jeszcze parę chwil i zaczną się przygotowania świąteczne. Przyjdzie czas na porządki, zakupy, gotowanie, pieczenie pierniczków, prezenty, choinka... Tyle do zrobienia, że pewnie na samą myśl o tym większość z Was jest już tym przerażona. Ale nie martwcie się, przecież i tak najważniejsze jest to z kim i jak spędzicie te święta. Pamiętajcie przede wszystkim o magii tych świąt i nie zatraćcie samych siebie w tym pędzie świątecznym. Wtedy na pewno wszystko się uda. Nie przejmujcie się jeśli Wam coś nie wyjdzie, ale zadbajcie o atmosferę świąt w Waszych domach. Zadbajcie o relacje z bliskimi, spędźcie z nimi jak najwięcej czasu. Ale ... czas na życzenia jeszcze przyjdzie, więc na razie wystarczy ;)

Dopóki mamy jeszcze trochę czasu. Nie musimy się spieszyć i martwić o to, że nie zdążymy czegoś zrobić, warto już teraz pomyśleć o dekoracjach świątecznych. To właśnie one tworzą szczególny klimat w naszym otoczeniu i powinniśmy powiesić chociaż parę lampek albo zawiesić kilka bombek. I to wystarczy. Tak niewiele, a da Nam tyle pozytywnej energii.

Mam dla Was trochę inspiracji, zebranych z różnych stron i zdjęć, które mam nadzieję dadzą Wam wiele nowych pomysłów.

  • Świąteczne wystawy sklepów - to tam można znaleźć wiele inspiracji dotyczących dekoracji świątecznych

  • Dekoracja stołów:
  •  Choinki - DIY
  •  Bombki - DIY
  • Wieńce ze świeczkami lub bez

  •  Świeczki ozdobne - DIY
  •  Choinki - są piękne!! Takie duże i kolorowe są najładniejsze. Kocham je!

  •  Pierniczki - zapach świąt. Do wieszania na choince, jako ozdoby i... do jedzenia :)

  • ... i świąteczne uczucie - MIŁOŚĆ!
 
Mam nadzieję, że zdjęcia i pomysły Was zainspirują, a przede wszystkim zmobilizują do działania. Naprawdę warto, bo efekty są super!

A może macie już jakieś ozdoby w domu? Kupiliście czy może zrobiliście coś sami? Piszcie, może wykorzystam jakiś pomysł!
Buziaki ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz