wtorek, 12 stycznia 2016

Bądź jak gwiazdy na czerwonym dywanie #Złote Globy 2016

Hej kochani !

Jestem już po studniówce. Minęła ona tak szybko, naprawdę nie wiem kiedy. Wydaje mi się, że ta noc była bardzo krótka. Opowiem Wam więcej co i jak, jeśli chodzi o moja studniówkę  w następnym poście. Jeżeli oczywiście chcecie :)

Właśnie z racji studniówki spędziłam ostatnio trochę czasu na na szukanie inspiracji i wiem, że nie jest łatwo znaleźć w sieci czegoś wyjątkowego, co mogłoby nas zaciekawić. Inspiracji jest wiele, naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie. Problemem jest tylko to, że trzeba poświęcić sporo czasu żeby trafić na coś w naszym stylu.

Bardzo wiele inspiracji można znaleźć dzięki "podglądaniu" gwiazd. Czerwony dywan zawsze obfituje w przeróżne kreacje. Bez problemu można, więc znaleźć jakieś inspiracje. Ostatnim dość sporym wydarzeniem dla kina Hollywood było rozdanie Złotych Globów. Gwiazdy postawiły oczywiście na długie suknie w różnych kolorach i fasonach. Tym, co rzuca się w oczy są suknie z głębokim dekoltem. Jak dla mnie super! :) Bardzo lubię takie odważne stroje.

Przy okazji zrobienia zestawienia tego, w co ubrały się gwiazdy poszperałam trochę w sieci, żeby znaleźć dla Was w ogólnodostępnych sieciówkach podobne kreacje. Mam nadzieję, że taki post Wam się spodoba.













Myślę, że takie inspiracje Wam się spodobają. Jeśli macie jakieś pytania - piszcie! Z chęcią odpowiem. Dajcie znać co myślicie o tym poście!

Buziaki! ;*

2 komentarze:

  1. Fajny blog mimo ze jestem facetem;P
    Czekam na coś więcej o studniówce. Sam na swoją czekam ;P
    Zapraszam do siebie : http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, dziękuję :)
      Wspomnienia ze studniowkowej nocy już niedługo. ;)

      Usuń