środa, 6 stycznia 2016

czas na STUDNIÓWKĘ!!! - inspiracje

Hejka!!

Wracam do Was po przerwie świątecznej. Ja miałam ją naprawdę długą, bo aż dwa tygodnie. Miałam trochę czasu, żeby odpocząć, zregenerować siły. Szczerze mówiąc nie odpoczęłam aż tak bardzo jak bym tego chciała. Jak zwykle żałuję, że mogłam przez ten czas zrobić wiele, wiele więcej przydatnych rzeczy. No ale cóż... wolne już za mną, zaczął się nowy rok i trzeba wziąć się do pracy.

Być może jednak aż tak bardzo nie zmarnowałam tego czasu, bo... zajmowałam się moją studniówką. Zostało już do niej tak niewiele czasu a ja nadal jestem niegotowa. Mianowicie moją studniówkę mam w tę sobotę. Nie mogłam się jej na początku doczekać, ale teraz gdy jest coraz bliżej i zostało mniej czasu, boję się. Wiem, że niby nie ma czym się stresować, ale mnie powoli już dopada gorączka przedstudniówkowa. Do tego denerwuje się walcem, którego będę tańczyła podczas studniówki. No wiecie, że coś pójdzie nie tak, pomylę się... Czy Wy też tak bałyście się swojej studniówki?

Właśnie z racji studniówki przygotowałam dla Was trochę inspiracji. Będziecie mogły zobaczyć czym kierowałam się przy wyborze sukienki i całej stylizacji, makijażu, fryzury. A także myślę, że być może zainspirujecie się czym podczas przygotowań do Waszej własnej studniówki.

Fryzury:

Ta pierwsza jak dla mnie mega!! Bardzo mi się podoba :)



Sukienki:

Wybór krótkich i długich, więc myślę, że dla każdej z Was znajdzie się coś ciekawego, co Was może zainspiruje.





Makijaż:

Głównie skupiłam się na makijażu oka, bo myślę, że właśnie od niego dużo zależy. Oko najbardziej przyciąga i zwraca uwagę innych, więc według mnie na nim trzeba skupić się najbardziej.



Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie, bądź zainspirujecie się czymś. Studniówka to naprawdę ważny czas, na pewno dla większości z Was, a dla wszystkich to jedna z ważniejszych imprez. Jak przeżyje swoją opowiem Wam jak było i czy warto się stresować. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko się udało.

Zaglądajcie też na mojego lookbooka: 



Buziaki!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz