środa, 23 grudnia 2015

Black sweater + ŻYCZENIA

 Hej!!

Co u Was kochani? U mnie oczywiście przygotowania do świąt idą pełną parą. Przy okazji porządki i sprzątanie całego domu. No, ale raz na jakiś czas trzeba. Wczoraj ubrałam choinkę i w tym roku postawiłam na kolor czerwony i biały. Oczywiście obowiązkowo jak co roku na choince zawiesiłam też cukierki i pierniczki.

Już jutro Wigilia... każdy z Was na pewno będzie tak samo jak ja zajęty przygotowywaniem wieczerzy wigilijnej. Więc już dziś chcę Wam życzyć zdrowych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie rodziny, przyjaciół. Życzę Wam, aby ten czas był dla Was pełen refleksji i odpoczynku. Święta to właśnie ten moment, w którym trzeba zwolnić, rozejrzeć się wokół siebie. Być może dostrzeżemy coś, czego przez cały rok nie mogliśmy zauważyć, a teraz właśnie choćby mały cud wigilijny się wydarzy. Spędźcie ten czas jak najlepiej możecie i cieszcie się sobą.







Zaglądajcie na lookbooka.

Buziaki ;**

4 komentarze:

  1. fajny sweterek, taki milutki. :)

    W wolnej chwili zobacz mój najnowszy post ze świątecznym tutorialem:
    http://www.moniquerehmus.pl
    POZDRAWIAM! :D i życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest super! Naprawdę jest milutki :)
    Pozdrawiam i również życzę Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, sweterek jest cudowny!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń