wtorek, 26 stycznia 2016

white winter - newlook

 Hej!!


Dzisiaj wpadam do Was z nową stylizacją zimową, jak przystało na tę porę roku. Wreszcie doczekałam się śniegu. Nie było białych świąt, ale chociaż w trakcie ferii się udało. Kocham śnieg. Kiedy wszystko dookoła jest białe, przykryte puchem śnieżnym... Jedyne co mi przeszkadza to lód i zaśnieżone drogi. Za tym szczerze nie przepadam. Niestety śniegu dzisiaj za oknem już zostało coraz mniej. Ale udało mi się zrobić kilka zdjęć podczas spaceru.

A Wy kiedy macie ferie? Wyjeżdżacie gdzieś czy spędzacie je w domu? A może planujecie jakiś urlop i wyjazd na narty? Piszcie jakie macie plany!


A teraz łapcie te kilka zdjęć. Mam nadzieję, że Wam się spodobają.


 

 
 
 
 
 
 



Zajrzyjcie też na mojego lookbooka:

Dziękuję i pozdrawiam kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz