poniedziałek, 10 lipca 2017

Nowe zdobycze z DeeZee.pl

Hej!

Wakacje! Tak, nareszcie można odetchnąć. Pierwszy rok studiów z głowy, egzaminy zdane, więc mogę teraz działać na innych polach, czyli np. tutaj.Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale nie chciałam dodawać postów na siłę, a czasu naprawdę było mało. Ale teraz zabieram się do pracy!

Ostatnio uzupełniłam moją szafę o kilka nowych par butów. Oczywiście czas na zakupy też nie zawsze się znajdzie a nie miałam ochoty biegać po sklepach i szukać czegoś wyjątkowego, więc zajrzałam na stronę DeeZee. Już kiedyś robiłam tam zakupy i nie zawiodłam się, to także tym razem, jak tylko wpadło mi w oko coś ciekawego, to od razu zdecydowałam się zamówić. Oczywiście nie mogłam się zdecydować, ale to cała ja. Zbyt duży wybór to zawsze dla mnie problem. Ale w końcu wybrałam dwie pary mokasynów i baletki.



  • BALETKI WIĄZANE

Beżowe baletki ze sznurkiem do wiązania wokół kostki, bądź wokół łydki. Buciki są zamszowe, ze skórzaną wkładką, bardzo miłe w dotyku. Kupiłam rozmiar 38, czyli taki jak noszę, chociaż proponowali przy zamawianiu zamówić rozmiar większe. Niestety baletki są trochę za małe i nie mogę w nich chodzić. Nie zdążyłam ich też zwrócić, bo upłynął termin i w sumie bardzo chętnie bym je sobie zostawiła i jakoś je rozbiła. Znacie może jakieś sposoby? A może jest ktoś chętny, żeby je odkupić? W sumie mogłabym je sprzedać, buty są nowe, jeśli jesteście zainteresowane dajcie znać w komentarzu :)



  • MOKASYNY Z FRĘDZLAMI

Kolejną parą butów są mokasyny jeansowe tzw. slip-ony. Bardzo spodobał mi się pomysł kolorowych frędzli, bałam się, że szybko je zgubię, ale buty nosiłam już dosyć sporo i jak na razie żyją ;) Buty są idealne na lato, noga się w nich nie poci, fason jest wakacyjny, kolorowe, lekkie - naprawdę polecam.



  • MOKASYNY SZARE

Kolejne mokasyny tym razem szare, na podwyższonej podeszwie. Są bardziej eleganckie, ale idealnie nadają się też na co dzień np. do spodni. A no tak i znowu frędzle... chyba miałam na nie fazę. Buty są zamszopodobne, miłe w dotyku i przede wszystkim wygodne. Większość butów typu creepersy są zazwyczaj ciężkie w użytkowaniu, ale te naprawdę polecam. Warto zwrócić na nie swoją uwagę i cena również nie była zbyt wysoka, bo jedynie 60 zł.




I to chyba by było wszystko na dziś. Nawet nie wiecie jak bardzo tęskniłam za pisaniem postów. Do tej pory nie zdawałam sobie z tego sprawy, dopiero teraz kiedy przygotowywałam ten post to do mnie dotarło. Naprawdę muszę tu teraz częściej wpadać! A i dajcie znać jak podoba Wam się post i moje nowe perełki ;)

Buziaki!

1 komentarz: