środa, 14 października 2015

motywacja!?

Hej!

Dzisiaj trochę notki motywacyjnej,  nie wiem czy potrafię pisać coś takiego, ale chcę spróbować. Czasami nawet mnie samej przydałoby się kilka motywujących słów, więc sądzę, że wielu z Was też potrzebuje czegoś takiego.

Nasze życie składa się z wielu części. Dzielimy je na duże małe i mniejsze elementy składowe. Tak naprawdę rzadko kiedy przywiązujemy do nich naszą uwagę, nie zdając sobie nawet sprawy z tego jak one są ważne. Przecież to te tysiące malutkich elementów stanowią całość. Dzięki nim możemy mieć wspomnienia, odczuwać emocje. W dzisiejszym świecie tak mało osób pamięta o takich drobnostkach. Pędzimy do przodu nie zwracając uwagi na to, co mamy w danej chwili. Tak trudno jest każdemu dogodzić. Zawsze znajdzie się ktoś, komu coś nie będzie pasować. Ja bardzo często tak mam, jestem niezadowolona z rzeczy, których mogę doświadczać. Pomyślcie ile inni by dali za to, żeby mieć to, co my mamy. Dlaczego nie potrafimy tego docenić? Zadajmy sobie pytanie co jest powodem takiego a nie innego postrzegania świata, który nas otacza. Spróbujmy chociaż na chwilę przystanąć i spojrzeć wszystko co mamy wokół siebie. Tak naprawdę wiele rzeczy mamy pod nosem ale nie potrafimy ich dostrzec. To wszystko dzieje się dopiero w momencie kiedy to wszystko tracimy. Wtedy niestety jest już za późno. I w tym momencie zaczynamy żałować, że tracimy to, co tak naprawdę okazało się, że było dla nas dobre. I zapętlamy się. Znowu nie dostrzegamy tego, co dzieje się wokół nas a rozpamiętujemy przeszłość. Dlaczego tak trudno jest wybrać to, co ważne? Może spróbujmy żyć chwilą, ale w taki sposób, żebyśmy potrafili się w niej zatrzymać i dostrzec to, co najważniejsze. Zabrać z tego jak najwięcej i korzystać z tego w przyszłości.


Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień będzie dla Was tak samo dobry jak dla mnie albo nawet lepszy. Trzymajcie się i miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz