czwartek, 15 października 2015

Hej!

Wracam do Was z kolejną porcją zdjęć i inspiracji. Trochę mnie tu nie było, więc staram się nadrabiać. Wiadomo życie toczyło się dalej, ale tak naprawdę u mnie nic się nie zmieniło.

Czas mija naprawdę szybko, ale nie chcę się oglądać za siebie, bo wtedy mogę stracić to, co przede mną. Nie warto rozpamiętywać czegoś, co już się wydarzyło, ale patrzeć przed siebie. Jedyne co możemy i powinniśmy wynieść z przeszłości to cenne doświadczenie, bo tylko ono się nam przyda. A każde doświadczenie może zakiełkować a nawet zaowocować po pewnym czasie. Jak to mówią czas pokaże...i według mnie czasami warto poczekać...










Chyba nikt nie czyta moich wpisów, ale na razie się nie poddaję. Może jednak ktoś pewnego razu tu zajrzy, choć na chwilę.

Buziaki!! :*

Zaglądajcie też na mojego lookbooka: http://lookbook.nu/user/5298310-Karolina-G

2 komentarze:

  1. Świetny zestaw! :) Bardzo podoba mi się bluzeczka, bo nie jest taka prosta dzięki temu materiałowi. Nie martw się, że nikt nie zagląda na bloga, nie poddawaj się, a zobaczysz, że będziesz jeszcze miała wielu obserwatorów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za komentarz i miłe słowa. Są one na pewno dla mnie bardzo motywujące. Dam sobie trochę czasu i zobaczymy co z tego wyjdzie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń