sobota, 17 października 2015

TOP 10 najmodniejszych torebek HOT # frędzle


Hej!!


Postanowiłam zrobić dla Was zestawienie 10 najmodniejszych torebek tego sezonu. Frędzle, frędzelki i różnego rodzaju sznurki są nieodłącznym elementem naszej szafy. Parę lat temu kiedy pojawiły się frędzle nie zostały chyba przyjęte ze zbyt ogromnym entuzjazmem. Wiadomo, że przyjęły się one jedynie w nielicznych kręgach . Ale tej jesieni znów powrócił motyw frędzli. Z tego, co zdążyłam się zorientować, większość sklepów, sieciówek i butików postawiła właśnie na frędzle i motyw pseudo zamszu. Wszędzie można bez problemu zauważyć, że właśnie te elementy są modne i wróciły do łask. Teraz trzeba, więc postawić na choć trochę oryginalności i należy doszukać się "brylancików" wśród wszystkich dostępnych na rynku frędzli. Mam nadzieję, że choć trochę pomogę Wam w tych poszukiwaniach.

Oto moje typy:

1.h&m >>149,90
 2. h&m >>129,90
  3. Mango >>119,90

4. Mango >>299,90

 5. Mango >>269,90
 6. Mango >>229,90


7. Mango >>229,90

8. Mohito >>89,99


 9. Stradivarius >>119,90

10.Mango >>269,90
Napiszcie mi czy jakąś już macie albo chcecie kupić. Mam nadzieję, że będziecie mieć trochę łatwiejszy wybór.

1 komentarz: