wtorek, 10 listopada 2015

Czas... + new look

Hej kochani!

Brrr... za oknem, zimno, wietrznie i deszczowo. Nie przepadam za taką pogodą, zdecydowanie wolę polską jesień - bardziej słoneczną, ciepłą i kolorową. Na szczęście jutro wolny dzień od szkoły i pracy, więc bez problemu będzie można zostać w ciepłym domku. Właśnie dzisiaj zastanawiałam się co ja robię ze swoim wolnym czasem. Jeszcze niedawno, kilka miesięcy temu potrafiłam zrobić tak dużo, w bardzo krótkim czasie. Obecnie nie mogę zrobić nic, po prostu nie wyrabiam się. Mam takie wrażenie, że tak właściwie nie robię nic konkretnego, co zostawia pozytywne skutki, a czas mija tak szybko. Nie potrafię chyba ostatnio dobrze rozplanować swojego czasu. Dobra organizacja to podstawa i tyle!
Ostatnio myślałam o robieniu raz na tydzień "To do list". Być może w końcu to zastosuję, jeśli dalej tak pójdzie. A Wy macie jakieś sposoby na dobre rozplanowanie zajęć i zrobienie wszystkiego na czas?

Mam dla Was zaległą sesję. Na Lookbooku pojawiła się ona już w tamtym tygodniu, także zapraszam: http://lookbook.nu/look/7873918-Lolali-Dress-H&M-Jacket-Wojas-Boots-Black-White-Skin

Oto zdjęcia:


















Mam nadzieję, że stylizacja Wam się podoba . Dajcie znać, co sądzicie. Będę wdzięczna.
Życzę miłego odpoczynku i dobrze wykorzystanego czasu ;)

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz