czwartek, 19 listopada 2015

TOP 10 buty sezonu!

Heej!!

Siedzę właśnie nad tym postem i dotarło do mnie, że minął już kolejny tydzień. Powiedzcie mi i wytłumaczcie kiedy to było? Dlaczego to wszystko tak szybko się dzieje? Nie rozgaduję się znowu na temat czasu, bo tak naprawdę on jest niezmienny. A poza tym czas to pojęcie względne i dla każdego jest on odczuwany inaczej. Pamiętam moje wypracowanie z fizyki współczesnej w liceum o tym czym jest właśnie czas. Naszym zadaniem było stworzenie własnej definicji czasu... i wiecie co? Tak naprawdę to okazało się trudniejsze niż myślałam. Wszyscy mówią czas leci, czas mija, wiemy, która jest dokładnie godzina (bo mamy zegarki ;) ), ale tak naprawdę czy zastanawialiście się kiedyś czym jest właśnie to słowo "czas"?

Piszcie jak Wasz tydzień, dzień... Możecie się żalić, bo bardzo chętnie wysłucham ;)

Zapraszam do notki. Postanowiłam przygotować krótki przegląd butów najmodniejszych w tym sezonie. Skoro zbliża się zima to warto również zaopatrzyć się w inny rodzaj obuwia. Zobaczcie co dla Was mam, może znajdziecie coś dla siebie.

1. MUST HAVE! - kozaki za kolano - DeeZee

Czarne kozaki na traktorze Kylie 

2. Skórzane śniegowce - DeeZee

Skórzane śniegowce Malwina Tan 

 3. Trapery ocieplane - DeeZee

Granatowe ocieplane traperki Rita  

4. Botki - trapery - DeeZee

Różowe botki trapery Heidi  

5. Skórzane botki - ZARA

Zdjęcie 1 SKÓRZANE BOTKI NA OBCASIE Z TRAKTOREM z Zara 

6. Skórzane botki - ZARA 

Zdjęcie 1 SKÓRZANE BOTKI Z OZDOBNYM OBCASEM z Zara 

7. Botki skórzane - WOJAS

 

8. Botki - WOJAS

 

9. Botki ocieplane - H&M

 

10. Kozaki - RYŁKO

8HZZ4T5    _LN68HZZ4T5    _LN6 

Jeśli chcecie zajrzeć na strony sklepów wystarczy, że klikniecie na cenę danego buta i zostaniecie przekierowani do sklepy online. 

Zima zbliża się wielkimi krokami, pogoda niezbyt dopisuje, więc trzeba sie zabrac za znalezienie odpowiednich butów. Tez muszę to zrobić, ale dla mnie wybór jest już jasny. A dla Was?

Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Super wybrane buty. Deezee są fajne ale nie wiem czy sa wygodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) buty z DeeZee naprawdę są super i są dość wygodne jeśli o to chodzi.

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć, bo wahałam się nad kupnem. Jeszcze nie mam od nich żadnych butów. To muszę pomyśleć nad zakupem.

      Usuń
  2. Zapraszam do mnie www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń