środa, 9 grudnia 2015

wonder...a lot - LOOKBOOK

Hej!

Jak Wam minął dzień? Mam nadzieję, że czujecie już magię świąt tak jak ja. Jeszcze tylko dwa tygodnie i wreszcie nadejdą te wolne dni świąteczne, na które każdy z pewnością czeka. Ja już czuję tę atmosferę. Do tego przydałby się jeszcze biały śnieg i klimat byłby już naprawdę perfekcyjny. Ale zostało trochę czasu, więc miejmy nadzieję, że chociaż w tym roku doczekamy się białych świąt.

Ostatnio zrobiłam kolejną pokojową sesję. Niestety pogoda coraz gorsza, krótkie dni i kiedy wracam ze szkoły, zostaje mi niewiele czasu na zrobienie zdjęć. Poza tym zamierzam kupić jakiś lepszy aparat. Mam cyfrówkę, ale przerzucam się na lustrzankę. Chcę spróbować swoich sił z innym aparatem. Niestety jeszcze nie zdecydowałam ostatecznie, jaki model wybrać. Zastanawiam się nad Nikonem: D3200, D3300, D5200 lub D5300.

Polecacie któryś z tych aparatów? Którą lustrzankę wybrać? Któryś z tych Nikonów czy może w ogóle zdecydować się na inną markę i model? Proszę, doradźcie mi. Będę wdzięczna za każdą pomoc.
dress sinsay
dress - Sinsay; buty - M.Daszyński

sinsay dress sukienka



kolczyki sinsay



botki czarne



Zapraszam też na lookbook'a gdzie znajdziecie więcej stylizacji.

Zdjęcia nie są może super jakości, ale już zabieram się za kupienie lustrzanki i mam nadzieję, że poprawa jakości będzie zauważona i ułatwi Wam odbiór!! ;)

Jeśli macie jakieś pomysły i rady co do kupienia aparatu piszcie! Byłabym wdzięczna za Wasze porady, bo naprawdę nie wiem na jaki model się zdecydować.

Buziaki ;*
Follow

2 komentarze: