sobota, 12 grudnia 2015

Streetstyle MIX inspirations

Hej!!

Czas na zmianę szafy... oczywiście mam na myśli wyposażenie naszej garderoby. Połowa jesieni, zima za pasem, więc warto zadbać o inną kolekcję ubrań w naszej szafie. Większość z Was już pewnie ma to za sobą. Ja nie lubię wymieniania ubrań letnich na zimowe. Naprawdę jest to dla mnie ciężkie. Mogłabym cały czas chodzić w czymś lekkim, zamiast ubierać się "na cebulkę". Świetnym pomysłem , z którego ja oczywiście korzystam jest używanie ubrań wiosenno-letnich zimą, ale w innej formie. Tak naprawdę czasami wystarczy dodać niewielki element a już będziemy mogli stworzyć stylizację zimową. To dobre rozwiązanie dla tych którzy nie lubią wymieniać szafy i dzielić ubrań na te na lato i na te na zimę. A jeszcze lepiej jest dla osób, które nie chcą wydawać pieniędzy na całkowitą wymianę odzieży sezonowej.

Gdy ktoś nie ma pomysłu jak można ubrać się zimą bez potrzeby kupowania ciepłych swetrów i bluz to polecam różne inspiracje mody ulicznej. Streetstyle jest idealnym rozwiązaniem, aby znaleźć idealne pomysły na stylizacje i sposoby połączenia ubrań. Mam dla Was trochę inspiracji. Zebrałam różne zdjęcia, które mogą zainspirować Was do stworzenia własnego looku w oryginalnym stylu. Ja lubię przeglądać takie inspiracje modowe, bo zawsze znajdę coś interesującego, co później wykorzystuje w swoich codziennych stylizacjach.


Długi płaszcz to must have! Naprawdę można to wykorzystać w każdej chwili. Niby płaszcz wiosenny albo jesienny, a bez problemu może nam służyć również zimą.


 vika gazinskaya




Do tego idealnym rozwiązaniem jest też kamizelka - futerko.



  



No i jeszcze gruby szal, który nosiłaś jesienią. Tak! Szal i długi płaszcz to idealne połączenie.

 

  

 


Mam nadzieję, że znalazłyście tutaj jakieś inspiracje. Czasami naprawdę warto również zobaczyć co ma się w swojej szafie, potem pomyśleć o tym z czym można połączyć niektóre ubrania i wtedy może wyjść z tego super stylizacja. Także zachęcam do przejrzenia szaf, może nie tylko swoich, ale też mam, babć czy córek. Być może znajdziecie w nich jakieś modne elementy, które dodzadzą Waszej stylizacji całkiem innego wyglądu.

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz