poniedziałek, 21 marca 2016

Nowe kosmetyki - beauty haul

Hej kochani!

Wiem, że długo mnie tutaj nie było, ale naprawdę ostatnio nie wyrabiam się z niczym. Próbuję jakoś się uczyć, bo matura coraz bliżej, a w sumie i tak nie poświęcam na to aż tak dużo czasu, ile powinnam. Ale obiecuję, że po maturze, jak uporam się z tym wszystkim, wracam do Was moi kochani. Teraz potrzebuję przerwy, ale mam nadzieję, że po powrocie będziecie zadowoleni z tego co będzie pojawiać się na blogu.

Dzisiaj zostałam w domu, nie poszłam do szkoły, bo dopadła mnie choroba... No ale dzięki temu miałam trochę luzu w planie dnia i mogłam przygotować dla Was ten post.


Jakiś czas temu zamówiłam po raz pierwszy kosmetyki przez Internet. W gazecie miałam akurat dostępny rabat, więc stwierdziłam, że to super okazja i trzeba wykorzystać :) Kosmetyki zamówiłam na stronie Puderek. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej stronie, ale zaryzykowałam. Sprawdziłam też wcześniej ceny, porównałam z innymi stronami i w sumie ceny były trochę niższe niż winnych sklepach internetowych. Powiem Wam, że nie żałuję tego zakupu. Kosmetyki są bardzo dobrej jakości i dużym plusem jest też to, że przesyłka przyszła bardzo szybko.

Oto co kupiłam:


1. Podkład Essence (13,60)



Nad zamówieniem tego podkładu zastanawiałam się chyba najdłużej. Bałam się o to, że nie trafię w odpowiedni odcień, bo w ofercie były akurat 3 tonacje koloru i nie wiedziałam, który wybrać. Skórę mam bardzo jasną, ale nie chciałam zamawiać tego najjaśniejszego odcienia. Wybrałam ten kolor pomiędzy jasnym a ciemnym i chyba udało mi się trafić. Podkładu używałam już kilka razy i byłam miło zaskoczona. Trzyma się on bardzo długo, nie tworzy maski na twarzy i jest bardzo lekki. Wiecie, że mam problemy ze skórą, ale ten podkład jak najbardziej mi odpowiada. Polecam!

2. Matowy lakier do paznokci Golden Rose (6,70) 

 Lakieru jeszcze nie używałam, ale z opinii innych słyszałam, że jest naprawdę trwały. Dam znać, jeśli jednak byłoby inaczej.

3. Szminki Golden Rose (11,90)


Jak dla mnie produkty Golden Rose są najlepsze. Nie miałam żadnych kosmetyków tej marki wcześniej, ale już po pierwszym użyciu tych szminek, zakochałam się w tych produktach. Szminki są matowe, ale bardzo delikatne i co najważniejsze nie wysuszają ust. Kolor jest mega trwały i wyrazisty. Numery szminek - 07 i 04

 4. Podkład w musie Essence (13,60)


Ten podkład to dla mnie coś naprawdę nowego. Zawsze używałam tradycyjnych podkładów, a w musie jeszcze nigdy nie używałam. Produkt bardzo mnie zaciekawił, bo lubię wszelkie nowinki, więc oczywiście musiałam go zamówić. Podkład jest bardzo delikatny i lekki, a do tego wytrzymały. Myślę, że najbardziej będzie pasował na ciepłe wiosenne i letnie i dni.

 5. Korektor Maybelline (11,80)


Korektor przede wszystkim bardzo łatwo się nakłada, a do tego jest również trwały i prawie idealnie maskuje niedoskonałości.

 6. Kredki do brwi

czarna - Classics (5,90)
brązowa - Essence (5,80)

Zamówiłam i czarną i brązową, ale jednak bardziej odpowiada mi kolor brązowy. Do tego kredki mają szczoteczkę, takie 2w1 czyli rozwiązania, które lubię najbardziej.

7. Olejek kokosowy (11,80)


Odkryłam ten olejek dosyć niedawno. W drogeriach stacjonarnych nie mogłam go niestety nigdzie znaleźć. I zamówiłam go właśnie dopiero w internecie.

Olejek jest super. Doskonale nawilża skórę, zmiękcza ją i do tego zapobiega łuszczeniu. Coś idealnego jak dla mnie i mojej wybrednej skóry ;)


 8. Baza Rimmel (13,50)


Tej bazy tez jeszcze nie stosowałam, ale przy zakupie zasugerowałam się opiniami innych kupujących i mam nadzieję, że ta baza również sprosta moim wymaganiom.

 9. Konturówka Golden Rose (5,90)


 Jakby co jest to kolor numer 522. Kolejny produkt marki Golden Rose, który też gorąco polecam!

10. Paletka cieni Makeup Revolution


Na taki zestaw cieni polowałam już od dawna. Cienie te są idealne. W paletce są 32 odcienie, są to cienie matowe. Są bardzo długotrwałe, a do tego były w bardzo przystępnej cenie - 32,29zł



 Z tego produktu jestem chyba zadowolona najbardziej.

Używaliście może któregoś z tych kosmetyków? A może polecacie również inne produkty?

Jak Wam się podoba taki post? Piszcie co myślicie,bo jestem mega ciekawa!

Buziaki :**

2 komentarze: