niedziela, 26 czerwca 2016

Praca na wakacje - stylizacje prosto ze sklepu

 Heej!

Wakacje rozpoczęte, rok szkolny już się skończył, lato w pełni, a pogoda w ostatnich dniach naprawdę daje się nam we znaki. Mam nadzieję, że wielu z Was ma już zaplanowane jakieś wyjazdy a jeśli nie to przynajmniej ma to w planach. Czas wolny należy się każdemu, dlatego nie zapominajcie o tym, że w całym tym codziennym zamieszaniu trzeba znaleźć chwilę dla siebie i rodziny, znajomych. Ja sama rozpoczęłam wakacje już po koniec maja. Obiecałam Wam, że posty będą się już teraz ukazywać coraz częściej, ale od początku czerwca znów jestem zajęta. Nie chciałam siedzieć całych czterech miesięcy w domu, bezczynnie, więc gdy nadarzyła się okazja pójścia do pracy to skorzystałam. Pracuję w sklepie odzieżowym w pobliskiej miejscowości i co do tego jestem naprawdę zadowolona. Nie jest to ciężka robota, wymagająca ode mnie wysiłku, a jedyne z czym mogłam się zmierzyć są kontakty międzyludzkie. Zawsze miałam problem z komunikacją z innymi ludźmi, a dzięki tej pracy w butiku stałam się bardziej otwarta. Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten brak postów. Będę pracować na pewno do końca miesiąca, a w lipcu być może jakieś 2-3 dni w tygodniu, więc myślę, że znajdę czas na zrobienie kilku sesji ze stylizacjami i posty będą się już pojawiać naprawdę częściej.

Pomyślałam też sobie, że skoro mam taki dostęp do wielu ubrań to skorzystam z okazji i przygotuję coś na bloga. Sfotografowałam kilka ciekawszych rzeczy, a z nich mam zamiar przygotować dla Was propozycje stylizacji. Temat ten chcę podzielić na dwie albo trzy części, bo gdybym zawarła to tylko w jednej to byłoby tego zbyt dużo. Zapraszam do zapoznania się z poniższymi propozycjami, które mam nadzieję przypadną Wam do gustu.

PROPOZYCJA 1



Gipiurowa biała sukienka dzięki dodatkom w wyrazistym kolorze nabiera drapieżności i tzw. pazura.
Ta propozycja według mnie nadaje się idealnie na uroczyste imprezy, spotkania rodzinne, do Kościoła (jeśli wybierzemy dodatki w stonowanym odcieniu) czy nawet na randkę, gdy np. wybieramy się do eleganckiej restauracji.

PROPOZYCJA 2



Stylizacja numer 2, czyli sukienka w modne wzory, a do tego dodatki w odcieniu pastelowego niebieskiego. Dopełnienie tej propozycji stanowi biżuteria - koniecznie kolorowe bransoletki w kolorach, które odnajdziemy na sukience, a dodatkowo możemy wzbogacić naszą stylizację złotymi kolczykami czy pierścionkiem z niebieskim kamieniem. Idealnie do pracy, na co dzień czy nawet na randkę.

PROPOZYCJA 3 


 
Myślę, że ta propozycja przypadnie do gustu nie tylko młodym, ale też starszym. Sukienka w pastelowym odcieniu idealnie łączy się z czarnymi dodatkami. Trampki i torba-plecak tworzą stylizację, która nadaje się na co dzień, do pracy, na randkę czy do szkoły.

PROPOZYCJA 4

wesele złoty zegarek sukienka na jedno ramię

Propozycja numer 4, czyli wszystko w delikatnym odcieniu pudrowego różu. Sukienka na jedno ramię, dodatki w podobnym kolorze i złoty zegarek i złota biżuteria doskonale uzupełnią tę stylizację. Jest ona idealna dla każdej kobiety, która wybiera się na urodziny, imprezę rodzinną czy wesele.


PROPOZYCJA 5


wzory etno frędzle kapelusz na plażę



Zwiewna sukienka w modne wzory to coś dla każdego, z czego na pewno skorzystamy w letnie dni. Kapelusz i kolorowa biżuteria z frędzlami nadają lekkości tej stylizacji, która dzięki temu jest idealna na co dzień gdy wybieramy się na zakupy bądź kawę na mieście z przyjaciółką.

***

Mam nadzieję, że spodobały się Wam powyższe stylizacje, które przygotowałam. W kolejnym poście pokażę kolejne, inne propozycje, które także będą nadawały się na wiele różnych okazji. Piszcie co myślicie o takiej formie postu.

A która stylizacja najbardziej Wam przypadła do gustu?

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz