niedziela, 3 lipca 2016

Stylizacje ze sklepu - PART 2

Hej!

Tak jak obiecałam przygotowałam dla Was drugą część postu ze stylizacjami, które stworzyłam na podstawie asortymentu znajdującego się w butiku, w którym pracuję. Został mi już niecały tydzień pracy, zaledwie kilka dni. Powiem szczerze, że jestem zadowolona z tej oferty. To moja pierwsza poważna praca z pierwszą wypłatą, więc myślę, że najważniejsze jest to, ze nie zraziłam się do pracodawcy ani do wykonywanej pracy. Na pewno jeśli miałabym podobną szansę, żeby skorzystać z takiej oferty bez chwili zawahania bym się zdecydowała. 

Tym razem mam dla Was o dwie stylizacje więcej, czyli siedem. Można powiedzieć, że każdy znajdzie tu coś dla siebie i to na każdy dzień tygodnia.

PROPOZYCJA 1

torba plażowa jeans 

Coś nie tylko dla nastolatki ale też dla dojrzałej kobiety przed trzydziestką. Tą stylizację stworzą jeansowe spodnie ogrodniczki do tego ulubiony t-shirt w modnym kolorze, może być zarówno z nadrukiem lub bez, trampki również z jeansu i torba w podobnej kolorystyce w stylowe pasy. Idealnie na lato!

PROPOZYCJA 2


pudrowy róż torba silikonowa meliski

Pudrowy róż to jest to! Bluzka, meliski i torba silikonowa w odcieniu pastelowego różu, a do przełamania stylizacji warto dodać popielatą spódniczkę w kwiatowym wzorze. Zbyt słodki look? Możesz go spokojnie przełamać jakimś bardziej stonowanym kolorem. Na przykład zamiast melisek można wybrać szare bądź czarne baleriny. Do tego warto dodać jakąś biżuterię i stylizacja gotowa!

 PROPOZYCJA 3

spodnie w kwiaty sandały na koturnie

Propozycja ta skierowana jest dla trochę dojrzalszych kobiet, idealnie do pracy czy podczas wypadu na spotkanie ze przyjaciółkami. Stylizację taką możemy stworzyć wybierając spodnie w kwiaty, jakąś elegancką białą bluzkę np. z falbanką i do tego dodatki w brązowym kolorze - torebka, okulary, buty.

 PROPOZYCJA 4

styl etno boho białe rurki

Kolejną propozycję przygotowałam w stylu etno. Przede wszystkim trzeba wybrać zwiewną bluzkę w modne wzory, a do tego dodatki z frędzlami - torba na ramię i buty na obcasie. Stylizację dopełnią białe rurki i tak oto możesz wyjść na koncert bądź randkę z ukochanym.

 PROPOZYCJA 5

kapelusz czarny zegarek

Ten look na pewno będzie pasował dla każdej z nas. Biała bluzka z czarnymi napisami, zwiewne, cienkie spodnie w kwiaty oraz czarne dodatki - kapelusz, zegarek sportowy, bransoletka i sporotwe buty. Taka stylizacja jest idealna prawie na każdą okazję.

 PROPOZYCJA 6

michael kors jeansowa sukienka białe buty sportowe

Szczerze mówiąc jest to chyba mój ulubiony look - dziewczęca sukienka z falbanką i do tego sportowe białe adidasy, biały zegarek i duża torba. Idealnym dopełnieniem będzie oczywiście biżuteria najlepiej w Twoim ulubionym kolorze. Kocham łamanie stylów właśnie tak jak w tym przypadku.

 PROPOZYCJA 7


Ten look jest idealny na letnie spacery czy wyjście na plażę. Lekka zwiewna bluzka z wzorzystym motywem, szorty jeansowe, torba słomkowa idealna na plażę i modne w tym sezonie wiązane sandały z kolorowymi pomponami to stylizacja dla każdej z nas.

I jak podobają się Wam stylizacje w tym poście? Dajcie znać, co myślicie. Jestem bardzo ciekawa.

Buziaczki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz