czwartek, 18 sierpnia 2016

Kosmetyki HAUL - zamówienie puderek.com

Hej kochani!

Tak wiem, znowu nie było mnie tu przez dłuższy czas... Ten post miał być opublikowany prawie miesiąc temu. Wybaczcie.

Dzisiaj mam dla Was kolejny post w stylu haulowym z kosmetykami.Zamawiałam je w sklepie online Puderek, gdzie robiłam już zakupy wcześniej. Post z tamtymi kosmetykami możecie zobaczyć tutaj. Właściwie miałam zamówić tylko podkład, który bardzo polubiłam, ale wiecie jak to jest z zakupami. Zazwyczaj i tak wychodzi na to, że kupujemy o wiele więcej niż Nam potrzeba ;)




1. Odżywka do paznokci NailTek


Jest to odżywka do paznokci miękkich, czyli takich, które łatwo się wyginają. Odżywka ta zapewnia proces pielęgnacji utwardzającej płytkę paznokcia. Stosuję ją już od kilku tygodni i widać nieznaczne efekty. Jestem pewna, że jeśli stosowałabym ją regularnie i zrezygnowała na jakiś czas z wszelkich lakierów do paznokci ich stan byłby prawie idealny.



2. Matowa szminka Golden Rose


Jest to kolor nr 12. Szminka jest matowa, kolor dość długo się utrzymuje na ustach. Jedynym minusem jest to, że w porównaniu z modelem szminki w kredce (takiej jak ta poniżej) ta szminka bardziej wysusza usta. Ale i tak mimo tego warto mieć taki kosmetyk w swojej torebce.



3. Matowa pomadka w kredce Golden Rose


Numer tej pomadki to 18. Szukałam koloru nude i oczywiście nie mogłam się zdecydować, który odcień wybrać. Wydawało mi się, że ten będzie najlepszy. Jednak przy następnej okazji zdecydowałabym się na zupełnie inny kolor. Ten chyba nie jest zbyt odpowiedni dla mnie. Ale w samej pomadce jestem już zakochana od dawna i jest to kolejna sztuka, którą mam w swojej kosmetyczce.


4. Biała glinka

 
 
Na tej stronie można znaleźć przeróżne kosmetyki firmy Nacomi. Wcześniej kupiłam olej kokosowy i byłam z niego zadowolona, więc zdecydowałam się na kolejny zakup od tej marki. 

Glinka ta jest w proszku, także trzeba samemu ją rozrobić w niewielkiej ilości wody. Ale plusem jest to, że dzięki temu nie wyschnie po pierwszym użyciu i wystarczy Nam na dłuższy czas.


5. Puder Revolution


Puder ten dostępny jest jedynie w jednym odcieniu. Bałam się czy nie będzie on zbyt jasny dla mnie, ale jest odpowiedni właśnie dla takiej średniej karnacji jak moja. Dodatkowo puder jest w bardzo fajnym opakowaniu, a na odwrocie znajduje się lusterko. Idealny do torebki na imprezę.


6. Podkład do twarzy Essence


Ten podkład jest według mnie jednym z najlepszych jakie dotąd używałam. Zamówiłam go po raz kolejny i to nawet jak widzicie od razu dwa opakowania ;) Polecam gorąco!


W pudełku było jeszcze coś czego nie zamawiałam... mianowicie dostałam od firmy Puderek miłą słodką niespodziankę. Uwielbiam krówki!

Po więcej kosmetyków zaglądajcie na stronę sklepu - puderek.com.pl

Mam nadzieję, że podobał Wam się post. Piszcie proszę w komentarzach jeśli używaliście któregoś z tych kosmetyków i co o nich sądzicie.

Mam też do Was prośbę. Jeśli macie jakieś propozycje co do formy postów, wyglądu bloga czy jego tematyki napiszcie również o tym w komentarzach. Jestem otwarta na wszelkie propozycje.

Buziaczki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz